Friday, November 20, 2009

Translated into Romanian: http://www.freewebs.com/dorinco/



Români de pretutindeni, până apuc să fac curat în traducere, savuraţi greşelile de traducere automată translate.google.com. :D :D :D

Cum să creaţi şi să colecteze propriile timbre, cărţi poştale şi postmarks?
Acasă
Link-uri clic în valoare de
Poţi face acest lucru la Postarea dvs.
dorindorinco@gmail.com
Blog
Forums
Aperitiv pentru tine: Prezentare cu unele de cărţi-ul maxim, etc

De ce nu pasiv culege pe cineva doar altcuiva creatiile? Pentru că este frustrant. De ce un timbru personalizat? Pentru că poţi.
Uită-te la câteva exemple de timbre personalizate (ştampile personalizate) din SUA. Zazzle.com / dorinco *

Zazzle este de cele mai multe site-ul meu favorit din lume pentru a crea propria mea poştale personalizate (timbre personalizate).



Un alt USPS-a aprobat distribuitorul oficial al poştale personalizate este Endicia:

http://www.pictureitpostage.com/default.cfm?referredby=a756

Un alt USPS-a aprobat distribuitorul oficial al poştale personalizate este stamps.com:

http://www.stamps.com/

Un alt USPS-a aprobat distribuitorul oficial al poştale personalizate este yourstamps.com Fujifilm's:

http://www.yourstamps.com/

În imaginea de mai jos, există trei modele ştampila pe care am făcut (că eu, în foto) pentru a compara dimensiunea imaginii şi a ştampilei de ansamblu, de la cele trei furnizori.

Am mărită la stamps.com pentru ca am putea spera numai pentru un portret, deoarece dimensiunea lor este atât de mică.

Eu am mărită afară de la pictureitpostage pentru a arăta cele mai cadrului expoziţia filatelică în spatele meu.

Si eu am mărită chiar şi mai mult la zazzle.com, pentru a obţine fond închis în partea de sus a imaginii, de a plasa textul meu.

Fiecare furnizor de astfel de ar trebui să înveţe din Zazzle care permite personalizarea text este un avantaj competitiv, un criminal app.








De ce o carte poştală personalizată? Poti sa nu cumpere cele comerciale cu orice subiect care îl doriţi, oricând, oriunde? Uh, nu, nu puteţi!
Iată un exemplu de carte poştală personalizate, spate şi faţă, pe care am creat la winkflash.com (spune-le Hi! de la Dorinco)

Textul de mai jos nu a scanda bine, dar, în realitate, se pare mult mai bine.



Cel mai greu lucru al celor trei menţionate în titlu este de a crea propriul dvs. poştei picturale, juridice şi valabile pentru poştale cu Post dvs. (USPS în cazul meu - United States Postal Service)
La usps.com, puteţi afla cum unele grupuri pot obţine permisiunea de a avea şi de a folosi unele postmarks picturale, în termen de regulamente.

Eu vorbesc aici despre tine, ca individ. Iată soluţia mea, încă în regulamentele USPS, în ceea ce ştiu.

Am aplicat pentru un Mailer a lui poştei autorizaţie de la USPS, apoi am platit pentru un canceler adecvate (dispozitiv de postmarking) de la un anumit furnizor (detalii mai târziu).

Dacă vreau să pictorialize poştei mea, se va aplica o ştampilă de cauciuc în imediata vecinătate a poştei mea, fără a se suprapun (doar pentru a pacifica USPS).

Iată cum cerneală regulate (data viitoare voi cumpăra STAZ-ON cerneală) realizeaza pe suport de hârtie de birou simplu:



Iată profilul meu Standard / bio / info, postate în diferite forumuri de filateliei (ştampila de colectare), deltiology (colectarea de carte poştală), marcophily (colectarea de poştei), scrapbooking, colaj, decoupage, montaj, exhibitions, artistamps, etc
"Bună ziua, potenţiali parteneri de filatelică şi prietenii!

Numele meu este Dorin si eu sunt un mascul, Doreen este pentru femei, OK? M-am născut şi am crescut în Transilvania. Nu-mi spui că nu ştiţi în ce ţară este că, eşti un filatelist, sau o postcrosser [a se vedea forum.postcrossing.com], puternică în geografia şi istoria, nu-i asa?

Am fost trăiesc în SUA pentru ultimii doi ani.

Accentul meu este pe mamiferele sălbatice pe carduri de maxim. Ocazional, I a lua sau de a crea cărţi de maximă cu alte animale sau de orice alt subiect. De exemplu, mi-ar place să aibă cel puţin una cu fiecare specie de mamifere (în special marsupiale) din Australia, Papua-NG, etc Pentru aceste mamifere care nu sunt încă pe timbre-asta e ceea ce timbre personalizate sunt pentru! Voi crea unele, în limita bugetului.

Eu, de asemenea, colecta timbre, dar exista milioane de colecţionari care deţin alte milioane de copii ale aceluiaşi timbre, de obicei. Cât de multe carduri de maxim crezi ca exista cu o ştampilă anumit? Cât de multe sunt colector-a creat? Mai mult decât atât, cât de multe cărţi de maxim au personalizate timbre? Cât de multe au fost create de dumneavoastră, pentru a savura din lume filatelice, eternizindu-vă în acest proces?

Nu este RARITATE cel mai mare factor în valoare de un element de colectie? Anumite excepţii se aplică, desigur.

Dupa ce colectare doar stampile de peste 35 de ani, toate create de alţii, m-am decis eu ar trebui să creeze:
- Propriul meu ştampile personalizate, din mai multe ţări
- Cărţi poştale propria mea (chiar si personalizate cu text imprimat pe partea din spate, de la winkflash.com, de exemplu)
- Canceler propria mea (postmarking dispozitiv), aprobat de către Statele Unite Postal Service (USPS); permisul se numeşte MPP-a se vedea detaliile de mai jos.

Sunt un membru al:

ATA = American Topical Association
http://americantopicalassn.org/

MACSU = Maximaphily card de Unitatea de studiu ale Americii
Materialul http://stamps-auctions.com/lists/maximum2.html depăşite; întrebări de membru ar trebui să fie adresate (-i spun Hi! de la Dorin din SUA):
George Constantourakis
2115 Girouard Ave.
Montreal, Que. H4A 3C4
CANADA

A se vedea, de asemenea, http://www.maximaphily.info/ (materiale recente)

Ştampila poştei MPPC = Mailer's Club Permit
http://www.mppclub.org/HowToObtain.htm

LPCS = Local Colectoare Post Societate

http://www.localcollectorspost.org/

Schimbul de Carte poştală postcrossing.com site-ului. Am mai ales ca forum.postcrossing.com
http://www.forum.postcrossing.com/

Virtual Stamp Club; Am mai ales ca pe forum (click pe dreptunghiul verde lectură Start)

http://www.virtualstampclub.com/

http://forums.delphiforums.com/stamps/start

http://www.virtualstampclub.com/hotlink.html

Filatelică Forum SUA-stampwants.com centrice (din nou, a se vedea pe forum, de asemenea, multe articole interesante sunt disponibile pentru a cumpara!)

http://www.stampwants.com/contestitems.php

Filatelice forum Australia-stampboards.com centrice. Cu toate acestea, din nou, a se vedea pe forum. Forumul cel mai bogat ilustrata cu imagini de timbre, în principal a găzduit la photobucket.com

http://stampboards.com/


PS Transilvania (Transilvania, ţara de dincolo de padure) este de aproximativ o treime din România.

Cele mai bune urări pentru toată lumea!

dorindorinco la gmail DOT com

Maximaphily
Maximaphily este o ramură a filateliei, sau colectarea de timbru, înseamnă că colectare carduri maximă.
În general, o carte de maximă este o carte poştală, cu o ştampilă şi o ştampilă pe partea de imagine. În mod ideal, toate aceste 3 elemente ar trebui să fie concordante, dar nu identice.

Din colecţia mea de cărţi de maximă (unele elemente sunt, sau poate deveni, "pentru comerţ")
De obicei, nu pentru comerţ (cu excepţia cazului cineva ma face o ofertă irezistibilă, cum ar fi de cumpărare); faceţi clic pe Postmarks / sub-album de iarna, de asemenea:
http://s289.photobucket.com/albums/ll201/dorincard/

Exemplu de slideshow maxim de carduri


Din colecţia mea de cărţi poştale (unele elemente sunt, sau poate deveni, "pentru comerţ")
Uită-te în albumul meu pentru sub-comerciale (cea mai mare parte Virginia şi WashingtonDC sub-albume). Comerţ speciale este de 1-pentru-2 normale, sau 1-pentru-1 speciale.

http://s221.photobucket.com/albums/dd206/dorinco/

Exemple de cărţi poştale (unele au disparut, pentru moment) slideshow



© WebRing Inc.
Stamps and Stamp Collecting
<< Prev | Ring Hub | Join | Rate| Next >>

Visit a complete list of WebRing memberships here
Powered by WebRing.
delcampe.com; faceţi clic pe elementul de mai jos, pur şi simplu pentru a merge la un tur rapid de eşantionare a site-ului meu de licitaţii cele mai preferate. Acesta nu este un FeeBay; nici o !!!!!!!!!! cota de bază, taxa de


Google + Web Search; în cazul în care aveţi nevoie pentru a instantaneu "Google IT".


Eu nu pot să aştept pentru a permite să cumpere acest cititor fără fir de ştiri!
http://www.amazon.com/gp/product/B000FI73MA/?tag=Howtocreateand-20

Eu ar trebui să participe aprinde-mi-Garten: D! Citiţi cu oricare dintre cele 200 de cărţi se pot stoca în acest aparat rece, dintr-o bibliotecă de 130.000! Plus reviste, ziare şi blog-uri!


Suna bine pentru tine


Ştiaţi că despre Omakase?


Dacă doriţi pur şi simplu pentru a sprijini eforturile mele de a crea acest site web ca o resursă utilă de informare, atunci o poti face aici (thank you!):

Vă rugăm să faceţi clic pe link-urile din partea de sus a acestei pagini, pe partea stanga a ecranului, sub fotografia mea!
Recent Blog Entries
Blog-ul meu actual este http://dorincard.blogspot.com
de dorinco | 0 comentarii
Maximă de carte din Filipine
de dorinco | 0 comentarii
Pentru mine, vă număraţi, de asemenea:)

Post & Promovarea (digg, etc)

Trimite unui prieten

Quote of the Day
Quote of the Day
The same energy of character which renders a man a daring villain would have rendered him useful in society, had that society been well organized.
Mary Shelley
(1797-1851) Discuss
Quote of the Day oferite de Biblioteca gratuit
Recent Forum Posts
Nr recent posts
Featured Products
Nr Featured Products
Copyright © 2006 Toate drepturile rezervate.
Creeaza un site web gratuit, la Webs.com

No comments:

Followers

Labels

aircraft (2) Albania (3) Angola (2) Antarctica (5) architecture (31) Arctic (4) Argentina (1) art (6) Australia (12) Austria (5) Azerbaijan (1) bat (2) bear (10) beaver (1) Belarus (3) Belgium (2) Benin (1) best friends (48) BFF (51) Bhutan (2) BIOT (1) bird (45) bison (7) Botswana (1) Brazil (1) British Virgin Islands (1) Brunei Darussalam (1) buffalo (3) Bulgaria (6) Burkina Faso (1) Burundi (1) butterfly (2) cactus (3) Cameroon (1) Canada (4) cat (15) chamois (1) cheetah (3) Chile (1) China (23) clouded leopard (2) cock (1) Cocos (Keeling) Islands (1) cool (263) cosmos (5) cover (17) cow (3) coyote (1) Croatia (3) Cuba (2) customized postage (98) cute (79) Czech Republic (3) Czechoslovakia (1) Dahomey (1) deer (8) deltiology (108) Denmark (2) Disney (5) dog (17) dolphin (2) dorincard (327) Dracula (8) dragon (2) educational (299) EFO = errors freaks and oddities (5) Egypt (4) elephant (6) Equatorial Guinea (1) Estonia (4) Ethiopia (1) Falkland Islands (1) famous (74) fauna (127) feline (39) Fiji (1) Finland (8) fish (3) flu (2) fox (3) France (7) frog (13) funny (40) gazelle (3) Germany (7) Ghana (1) giraffe (2) Greece (1) Guinea (1) Guinea-Bissau (2) Guyana (1) H1N1 (2) Haiti (3) hare (4) hippopotamus (2) holidays (7) Honduras (1) Hongkong (6) horse (9) Hungary (2) Iceland (1) India (5) Indonesia (3) insect (2) Iran (1) Ireland (3) Israel (6) Italy (2) Japan (7) Kampuchea (2) Kenya (3) Korea (1) Kyrgyzstan (1) Laos (1) lemur (1) leopard (4) Letonia (1) Liberia (3) Libya (2) Liechtenstein (4) lion (3) Lithuania (2) love (17) Luxemburg (1) lynx (3) Macau (2) Macedonia (2) Madagascar (1) Mailer's Postmark Permit (22) Malawi (1) Malaysia (5) Maldives (1) Malta (1) mammal (86) map (12) marcophily (183) Marshall Islands (1) maxi card (333) maxicard (335) maximaphily (334) maximum card (334) MC (135) Michael Jackson (10) Moldova (3) Mongolia (1) monkey (12) Montserrat (1) Mozambic (1) Muhammad Ali (3) Namibia (6) Netherlands (3) Nevis (1) New Zealand (2) Nicaragua (1) Norfolk Island (1) Norway (1) Obama (2) Olympics (2) opossum (1) orca (2) ox (5) P-stamp (33) Pakistan (1) panda (23) Papua-New Guinea (1) Paraguay (1) personalised stamps (95) personalized stamp (1) personalized stamps (105) philately (250) Philippines (2) pig (4) plants (13) Poland (5) polar bear (7) Portugal (2) postcards (242) postmarks (234) Princeton (1) rabbit (4) ram (4) rat (1) reptile (19) rhinoceros (5) Romania (63) rooster (1) Russia (10) Rwanda (1) Saint Vincent and the Grenadines (8) Sao Tome and Principe (1) Senegal (1) Serbia (2) Slovakia (2) Slovenia (1) snake (3) snow leopard (1) soccer (5) Somalia (1) South Africa (23) Spain (9) sports (8) squirrel (3) stamp collecting (328) stamps (325) Swahili (2) Swaziland (2) Sweden (1) swine (4) Taiwan ROC (7) Thailand (1) tiger (30) trains (6) Tristan da Cunha (1) Turkey (3) Uganda (3) UK (4) Ukraine (4) UNESCO WHS (3) United Arab Emirates (4) United Kingdom (4) USA (256) USSR (1) Venezuela (1) Vietnam (3) whale (5) wild (100) wildebeest (2) wildlife (170) wolf (10) WWF (73) year (54) Yemen (2) Zambia (1) zebra (2)

Top 30 Stamp Collecting Blogs, by guidetoartschools.com

#2:
"Dorincard: Blogger Dorin C is a stamp and postcard fanatic, and luckily he's more than pleased to write prolifically and charmingly about his obsession. He has a particular bent for stamps with wild mammals on them, but his blog demonstrates an affinity for stamps of all forms and backgrounds, as long as they offer a special narrative that's worth sharing with his readers.


  • Source: http://www.guidetoartschools.com/library/best-stamp-collecting-blogs#ixzz1KirbuA4p
    "

    Some feedback received about me and my blog here

    [DORIN'S NOTE: There are over 100 million websites.]

    From alexa.com traffic rank site

    "There are 1,699,250 sites with a better three-month global Alexa traffic rank than Dorincard.blogspot.com.
    About 43% of visitors to the site come from France, where it has attained a traffic rank of 152,077.
    About 80% of visits to the site consist of only one pageview (i.e., are bounces).
    Dorincard.blogspot.com's visitors view an average of 1.5 unique pages per day.
    Visitors to the site spend roughly two minutes on each pageview and a total of three minutes on the site during each visit."



    inkling (Enthusiast)

    The best use of this site is Other.

    Likes
    • Good content

    Comments:
    Postcards and stamps, mainly featuring mammals and birds but Dorincard also has other creations
    and interests he likes to share.
    His enthusiasm for Maximum cards (a postcard and a similar themed stamps sent through the
    postal system) shines through.
    He shows how he gets the right card, stamp and postmark together.
    Visiting his site you will also learn things about the natural world told with a dry sense of humour,
    possibly with a play on words, and a unique style of headings.
    Topical and informative both for the enthusiast and casual visitor.
    • Was this useful?
    • Yes
    • No
    • Flag
    • 1 out of 1 person found this review useful.



    1 Review
    Global 1,699,251
    Alexa Traffic Rank
    France Flag 152,077
    Traffic Rank in FR

    28 Sites Linking In "


    Wedding gifts from Zazzle

    Wedding>