Friday, November 20, 2009

Translated into Croatian: http://www.freewebs.com/dorinco/



Kako stvoriti i prikupiti vlastite poštanske marke, razglednice i postmarks?
Početna stranica
Linkovi vrijedan klikom
Možete li to učiniti na vašoj post
dorindorinco@gmail.com
Blog
Forumi
Predjelo za vas: Slideshow sa neki od moj maksimum karte, itd.

Zašto ne pasivno Prikupljamo samo tuđe kreacije? Zato što je frustrirajuće. Zašto personaliziranu pečat? Zato što možete.
Pogledajte neke primjere prilagođenih poštanskih (personalizirane marke) iz SAD-a. Zazzle.com / dorinco *

Zazzle je moj većina ljubimac položaj u svijetu za stvaranje vlastite prilagođene poštanske (personalizirane marke).



Drugi USPS-odobren službeni dobavljač prilagođenih poštarina Endicia:

http://www.pictureitpostage.com/default.cfm?referredby=a756

Drugi USPS-odobren službeni dobavljač prilagođenih poštarina stamps.com:

http://www.stamps.com/

Drugi USPS-odobren službeni dobavljač prilagođenih poštarina Fujifilms's yourstamps.com:

http://www.yourstamps.com/

Na slici ispod, postoje tri pečat dizajna koje sam napravio (to mi je u foto) usporediti veličinu slike i pečat u ukupnom poretku, od ta tri distributera.

Imam zumirana u na stamps.com jer sam samo mogao nadati za portret, jer je njihova veličina je tako mali.

Imam zumirana out at pictureitpostage pokazati većina filatelističku izložbu okvir iza mene.

I ja sam zumirana se još više na zazzle.com, da bi se dobila tamna pozadina na vrhu slike, to mjesto mi tekst.

Svaki takav prodavač treba učiti od Zazzle da tekst koji dozvoljava prilagodbu je konkurentna prednost, ubojica app.








Zašto prilagođeni razglednicu? Ne mogu te kupiti komercijalne one s bilo kojeg predmeta koji želite, uvijek i svugdje? Uh, ne, ne možete!
Evo primjera prilagođeno razglednica, leđa i sprijeda, koju sam stvorio u winkflash.com (im reći Bok! iz Dorinco)

Tekst ispod skandirati što nije dobro, ali u stvarnosti to izgleda puno bolje.



Najteže od tih tri spomenute u naslovu je stvoriti svoj vlastiti slikarski pošteno živjeti, pravnih i vrijede za poštarinu sa svojim Post (USPS u mom slučaju - United States Postal Service)
Na usps.com, možete saznati kako se neke skupine mogu dobiti dozvolu za korištenje i imaju neke slikovnim postmarks, u roku od propisa.

Govorim ovdje o vama, kao pojedinac. Evo moje rješenje, još uvijek unutar USPS propisa, koliko ja znam.

Sam podnio zahtjev za promjenama u poštanski žig dozvolu USPS, onda sam plaćen za odgovarajući brisalo (postmarking uređaj) iz pojedinih dobavljača (detalji kasnije).

Ako želim pictorialize moje pošteno živjeti, ja ću primijeniti neki pečat gumena tik do moje pošteno živjeti, bez preklapanja (samo smiriti USPS).

Evo kako pravilan tinta (sljedeći put ću kupiti STAZ-ON tinta) obavlja na jednostavan uredski papir:



Evo moje standardne profil / bio / info, postavljene na raznim forumima i filatelija (filatelija), deltiology (skupljanje razglednica), marcophily (poštanski žig prikupljanje), scrapbooking, kolaž, umjetnost sječenja slika, montaža, mailart, artistamps, itd.
Pozdrav, filatelistički potencijalni partneri i prijatelji!

Moje ime je Dorin i ja sam muškarac; Doreen je za žene, OK? Rođen sam i odrastao u Transilvaniji. Nemojte mi reći da ne znate u kojoj zemlji je taj; ste filatelista, ili postcrosser [vidi forum.postcrossing.com], jak u zemljopis i povijest, zar ne?

Ja sam bio živi u SAD-u posljednjih nekoliko godina.

Moj fokus je na Divlji sisavac na maksimum karte. Povremeno, JA dobiti ili napraviti maksimum karte s drugim životinjama ili bilo koje druge teme. Na primjer, JA će hatar to imati barem jedan sa svake vrsta sisavaca (osobito tobolčara) iz Australije, Papua-NG, itd. Za one koji još nisu sisavci na marke-to je ono što personalizirane marke su za! Ja ću napraviti neki, u okviru proračuna.

Također sam skupljati poštanske marke, ali postoje milijuni kolektora koji posjeduju druge milijuna primjeraka iste marke, obično. Koliko maksimalno kartice mislite postoje s određenim pečatom? Koliko su kolektor-stvorio? Osim toga, koliko je maksimalno kartice imaju personaliziranu marke? Kako su mnogi od vas stvorena za uživanje filatelistički svijet, te immortalizing u procesu?

Nije RARITET najveći faktor u vrijednosti od kolekcionarskih predmet? Određene iznimke primjenjuju se, naravno.

Nakon što je skupljanje markica samo za iznad 35 godina, svi su stvorili drugi, odlučio sam ja trebala napraviti:
- Moj vlastiti personalizirani marke, iz nekoliko zemalja
- Moj vlastiti razglednica (čak i prilagođene s tekstom tiskanim na leđa, iz winkflash.com, na primjer)
- Moj vlastiti brisalo (postmarking uređaj), odobren od strane United States Postal Service (USPS), dozvola se zove MPP-pogledajte detalje ispod.

Ja sam član:

ATA = Topical American Association
http://americantopicalassn.org/

MACSU = Maximaphily Card studij Unit of America
http://stamps-auctions.com/lists/maximum2.html zastarjelih materijala; članstvo pitanja trebaju biti upućene (mu reći Bok! iz Dorin iz USA):
George Constantourakis
2115 Girouard Ave.
Montreal, Que. H4A 3C4
KANADA

See also http://www.maximaphily.info/ (novije materijal)

MPPC = Mailer je poštanski žig Permit Klub
http://www.mppclub.org/HowToObtain.htm

LPCS = Lokalni Post kolektori društvo

http://www.localcollectorspost.org/

Razglednica razmjene site postcrossing.com. Ja posebno kao forum.postcrossing.com
http://www.forum.postcrossing.com/

Virtualna Pečat Kluba; sam posebno kao forum (kliknite na zeleni pravokutnik Start čitanja)

http://www.virtualstampclub.com/

http://forums.delphiforums.com/stamps/start

http://www.virtualstampclub.com/hotlink.html

Filatelistička forum SAD-centric stampwants.com (opet, vidi forum, također, mnogo zanimljivih stvari su dostupne za kupiti!)

http://www.stampwants.com/contestitems.php

Filatelistička forum Australija-centric stampboards.com. Ali opet, vidi forum. Većina bogato ilustrirane forum sa slike marke, uglavnom domaćin na photobucket.com

http://stampboards.com/


PS Transilvaniji (Transilvanija, Land Beyond šuma) je oko jedne trećine Rumunjske.

Najbolje želje svima!

dorindorinco AT gmail DOT com

Maximaphily
Maximaphily je grana filatelije, ili sakupljanje maraka, to znači da je prikupljanje maksimum karte.
Općenito, maksimalna kartica je razglednica s markom i poštanski žig na slici strani. U idealnom slučaju, svi ti 3 elementa treba biti skladan, ali ne i identični.

Iz svoje zbirke maksimum karte (neke su stavke, ili svibanj postati ", i za trgovinu")
Obično ne i za trgovinu (osim ako netko čini mi neodoljiva ponuda, kao što je kupovina), kliknite na postmarks / Zima pod-albuma, previše:
http://s289.photobucket.com/albums/ll201/dorincard/

Uzorak maksimum karte Slideshow


Iz moje zbirke razglednica (neke su stavke, ili svibanj postati ", i za trgovinu")
Pogledaj u moje za trgovinu pod-albuma (uglavnom Virginia i WashingtonDC pod-albuma). Posebna Trade je 1-za-2 normalna, ili 1-za-1 posebno.

http://s221.photobucket.com/albums/dd206/dorinco/

Uzorak razglednice (neki su otišli, za sada) Slideshow



© WebRing Inc.
Stamps and Stamp Collecting
<< Prev | Ring Hub | Join | Rate| Next >>

Visit a complete list of WebRing memberships here
Powered by WebRing.
delcampe.com, kliknite na stavku dolje jednostavno ići na brzo uzorkovanje obilazak većine mojih omiljenih web aukcija. Ovo nije FeeBay; ni osnovno unos naknada !!!!!!!!!!


Google + Web Search, u slučaju morate odmah "to Google".


Ja ne mogu čekati da si ovo priuštiti bežični čitač vijesti!
http://www.amazon.com/gp/product/B000FI73MA/?tag=Howtocreateand-20

Ja bi trebao prisustvovati moj zapaliti-garten: D! Pročitajte bilo 200 knjiga možete pohraniti na ovaj svjež sprava, iz biblioteke od 130.000! Plus magazina, novina i blogova!


Zvuči dobro za vas


Jeste li znali o Omakase?


Ako jednostavno želite podržati moje napore kako napraviti ovu web stranicu kao koristan informacijski resurs, onda to možete učiniti ovdje (hvala!):

Molimo kliknite na linkove na vrhu ove stranice, na lijevoj strani ekrana, ispod moje slike!
Recent Blog Entries
Moj trenutni blog je http://dorincard.blogspot.com
by dorinco | 0 comments
Maksimum karta iz Filipina
by dorinco | 0 comments
Za mene, vi brojati, previše:)

Post & Promicati (digg, itd.)

Pošalji prijatelju

Quote of the Day
Quote of the Day
The same energy of character which renders a man a daring villain would have rendered him useful in society, had that society been well organized.
Mary Shelley
(1797-1851) Discuss
Quote of the Day koje Free Library
Recent Forum Posts
No recent posts
Featured Products
No featured products
Copyright © 2006 All Rights Reserved.
Create a free website at Webs.com

No comments:

Followers

Labels

aircraft (2) Albania (3) Angola (2) Antarctica (5) architecture (31) Arctic (4) Argentina (1) art (6) Australia (12) Austria (5) Azerbaijan (1) bat (2) bear (10) beaver (1) Belarus (3) Belgium (2) Benin (1) best friends (48) BFF (51) Bhutan (2) BIOT (1) bird (45) bison (7) Botswana (1) Brazil (1) British Virgin Islands (1) Brunei Darussalam (1) buffalo (3) Bulgaria (6) Burkina Faso (1) Burundi (1) butterfly (2) cactus (3) Cameroon (1) Canada (4) cat (15) chamois (1) cheetah (3) Chile (1) China (23) clouded leopard (2) cock (1) Cocos (Keeling) Islands (1) cool (263) cosmos (5) cover (17) cow (3) coyote (1) Croatia (3) Cuba (2) customized postage (98) cute (79) Czech Republic (3) Czechoslovakia (1) Dahomey (1) deer (8) deltiology (108) Denmark (2) Disney (5) dog (17) dolphin (2) dorincard (327) Dracula (8) dragon (2) educational (299) EFO = errors freaks and oddities (5) Egypt (4) elephant (6) Equatorial Guinea (1) Estonia (4) Ethiopia (1) Falkland Islands (1) famous (74) fauna (127) feline (39) Fiji (1) Finland (8) fish (3) flu (2) fox (3) France (7) frog (13) funny (40) gazelle (3) Germany (7) Ghana (1) giraffe (2) Greece (1) Guinea (1) Guinea-Bissau (2) Guyana (1) H1N1 (2) Haiti (3) hare (4) hippopotamus (2) holidays (7) Honduras (1) Hongkong (6) horse (9) Hungary (2) Iceland (1) India (5) Indonesia (3) insect (2) Iran (1) Ireland (3) Israel (6) Italy (2) Japan (7) Kampuchea (2) Kenya (3) Korea (1) Kyrgyzstan (1) Laos (1) lemur (1) leopard (4) Letonia (1) Liberia (3) Libya (2) Liechtenstein (4) lion (3) Lithuania (2) love (17) Luxemburg (1) lynx (3) Macau (2) Macedonia (2) Madagascar (1) Mailer's Postmark Permit (22) Malawi (1) Malaysia (5) Maldives (1) Malta (1) mammal (86) map (12) marcophily (183) Marshall Islands (1) maxi card (333) maxicard (335) maximaphily (334) maximum card (334) MC (135) Michael Jackson (10) Moldova (3) Mongolia (1) monkey (12) Montserrat (1) Mozambic (1) Muhammad Ali (3) Namibia (6) Netherlands (3) Nevis (1) New Zealand (2) Nicaragua (1) Norfolk Island (1) Norway (1) Obama (2) Olympics (2) opossum (1) orca (2) ox (5) P-stamp (33) Pakistan (1) panda (23) Papua-New Guinea (1) Paraguay (1) personalised stamps (95) personalized stamp (1) personalized stamps (105) philately (250) Philippines (2) pig (4) plants (13) Poland (5) polar bear (7) Portugal (2) postcards (242) postmarks (234) Princeton (1) rabbit (4) ram (4) rat (1) reptile (19) rhinoceros (5) Romania (63) rooster (1) Russia (10) Rwanda (1) Saint Vincent and the Grenadines (8) Sao Tome and Principe (1) Senegal (1) Serbia (2) Slovakia (2) Slovenia (1) snake (3) snow leopard (1) soccer (5) Somalia (1) South Africa (23) Spain (9) sports (8) squirrel (3) stamp collecting (328) stamps (325) Swahili (2) Swaziland (2) Sweden (1) swine (4) Taiwan ROC (7) Thailand (1) tiger (30) trains (6) Tristan da Cunha (1) Turkey (3) Uganda (3) UK (4) Ukraine (4) UNESCO WHS (3) United Arab Emirates (4) United Kingdom (4) USA (256) USSR (1) Venezuela (1) Vietnam (3) whale (5) wild (100) wildebeest (2) wildlife (170) wolf (10) WWF (73) year (54) Yemen (2) Zambia (1) zebra (2)

Top 30 Stamp Collecting Blogs, by guidetoartschools.com

#2:
"Dorincard: Blogger Dorin C is a stamp and postcard fanatic, and luckily he's more than pleased to write prolifically and charmingly about his obsession. He has a particular bent for stamps with wild mammals on them, but his blog demonstrates an affinity for stamps of all forms and backgrounds, as long as they offer a special narrative that's worth sharing with his readers.


  • Source: http://www.guidetoartschools.com/library/best-stamp-collecting-blogs#ixzz1KirbuA4p
    "

    Some feedback received about me and my blog here

    [DORIN'S NOTE: There are over 100 million websites.]

    From alexa.com traffic rank site

    "There are 1,699,250 sites with a better three-month global Alexa traffic rank than Dorincard.blogspot.com.
    About 43% of visitors to the site come from France, where it has attained a traffic rank of 152,077.
    About 80% of visits to the site consist of only one pageview (i.e., are bounces).
    Dorincard.blogspot.com's visitors view an average of 1.5 unique pages per day.
    Visitors to the site spend roughly two minutes on each pageview and a total of three minutes on the site during each visit."



    inkling (Enthusiast)

    The best use of this site is Other.

    Likes
    • Good content

    Comments:
    Postcards and stamps, mainly featuring mammals and birds but Dorincard also has other creations
    and interests he likes to share.
    His enthusiasm for Maximum cards (a postcard and a similar themed stamps sent through the
    postal system) shines through.
    He shows how he gets the right card, stamp and postmark together.
    Visiting his site you will also learn things about the natural world told with a dry sense of humour,
    possibly with a play on words, and a unique style of headings.
    Topical and informative both for the enthusiast and casual visitor.
    • Was this useful?
    • Yes
    • No
    • Flag
    • 1 out of 1 person found this review useful.



    1 Review
    Global 1,699,251
    Alexa Traffic Rank
    France Flag 152,077
    Traffic Rank in FR

    28 Sites Linking In "


    Wedding gifts from Zazzle

    Wedding>