Friday, November 20, 2009

Translated into Galician: http://www.freewebs.com/dorinco/

Como crear e recoller os seus propios selos, postais e Selos?
Inicio
Ligazóns val premer
Podes facelo no post O SEU
dorindorinco@gmail.com
Blog
Foros
Aperitivo para ti: Presentación con algúns dos meus tarxetas de máxima, etc

Por que non pasivo recoller persoa só persoa creacións? Por frustrante. Por un selo personalizado? Porque pode.
Vejam-se algúns exemplos de postais personalizados (Selos personalizados) de E.U.A.. Zazzle.com / dorinco *

Zazzle é o meu sitio máis favorita do Mundo para crear o meu propio selo personalizado (Selos personalizados).



Outra USPS-approved provedor oficial de porte personalizado é Endicia:

http://www.pictureitpostage.com/default.cfm?referredby=a756

Outra USPS-approved provedor oficial de porte personalizado é stamps.com:

http://www.stamps.com/

Outra USPS-approved provedor oficial de porte personalizado é yourstamps.com Fujifilm:

http://www.yourstamps.com/

Na imaxe de abaixo, hai tres modelos de selo que eu fixen (que son eu na foto) para comparar o tamaño da imaxe e do carimbo xeral, dende os tres provedores.

Teño ampliado en stamps.com porque eu non podía esperar a un retrato, unha vez que o seu tamaño é tan pequeno.

Teño zoom na pictureitpostage para mostrar o máximo do marco exposición filatelia detrás de min.

E eu teño zoom aínda máis en zazzle.com, para obter o fondo escuro na parte superior da imaxe, para poñer o meu texto.

Cada provedor deben aprender con Zazzle que permite a personalización de texto é unha vantaxe competitiva, un asasino app.








Por que unha tarxeta personalizada? Non podes mercar os comerciais con calquera asunto que quere, a calquera hora en calquera lugar? Uh, non, non se pode!
Aquí está un exemplo de tarxeta personalizado, para atrás e de adiante, que eu criei na winkflash.com (contando Hi! de Dorinco)

O texto seguinte non dixitalizar ben, pero, na realidade, parece moito mellor.



A cousa máis difícil dos tres mencionados no título é crear o seu propio selo pictórica, legal e válida para mensaxe co seu Post (USPS no meu caso - o United States Postal Service)
Na usps.com, pode descubrir como algúns grupos poden obter permiso para ter e usar algúns carimbos pictórica, dentro dos regulamentos.

Eu estou falando aquí sobre ti, como un individuo. Aquí está a miña solución, aínda dentro dos regulamentos USPS, tanto como eu sei.

Faite me a unha Mailer Postmark Alvará de USPS, entón eu pago para un cancelar axeitado (o dispositivo inutilização) dun provedor (detalles máis tarde).

Se eu queira pictorialize meu selo, vou aplicar un carimbo DEREITO Xunto con meu selo, sen superposición (só para pacificar USPS).

Vexa como a pintura regulares de tempo (próximo eu vou comprar STAZ-pintura) realiza no papel de escritorio simple:



Aquí está o meu perfil patrón / bio / info, posta en varios foros de filatelia (carimbo) recoller, deltiology (cobrança postal), Marcofilia (selo de correos) recoller, scrapbooking, collage, DECOUPAGE, montaxe, mailart, artistamps, etc
Ola, potenciais socios de filatelia e amigos!

O meu nome é Dorin e eu son un macho; Doreen é para as mulleres, OK? Eu nacín e medrei na Transilvania. Non me diga que non sabe en que país é que vostede é un filatelia ou un postcrosser [ver forum.postcrossing.com], forte en xeografía e historia, non é?

Teño vivido en E.U.A. para os últimos dous anos.

Meu foco está no Wild Mammals en tarxetas máximo. Ás veces, fico ou crear tarxetas máximo con outros animais ou calquera outro tema. Por exemplo, eu adoraria ter polo menos un de cada unha das especies de mamíferos (principalmente marsupiais) de Australia, Papúa-NG, etc Para aqueles que aínda non mamíferos en selos, que é o que os selos personalizados son a! Vou crear algúns, dentro do orzamento.

Eu tamén Colecciona selos, pero hai millóns de coleccionistas que posúen os outros millóns de copias do mesmo selos, xeralmente. Cantos tarxetas máximo que vostede pensa que hai un carimbo certo? Cantos son colector criado? Alén diso, canto tarxetas máximos de selos personalizados? Cantos foron creados por vostede para o goce do mundo filatelia, inmortalizada-lo no proceso?

Non é rareza, o maior factor no valor de un elemento de coleccionista? Aplícanse algunhas excepcións, claro.

Despois da colecta só selos para máis de 35 anos, todos creados por outros, eu decidir que debe crear:
- My Own Selos personalizados, de varios países
- Os meus tarxetas propios (incluso personalizada co texto impreso no reverso, a partir winkflash.com, por exemplo)
- Cancelar my own (Carimbo do dispositivo), aprobado polo United States Postal Service (USPS), a autorización chámase MPP-ver detalles abaixo.

Eu son un membro de:

ATA = American Topical Association
http://americantopicalassn.org/

MACSU = Maximafilia Card estudo da unidade de América
material desactualizados http://stamps-auctions.com/lists/maximum2.html; adhesión preguntas deben ser dirixidas ó (diga-lle Hi! de Dorin de E.U.A.):
George Constantourakis
2115 Ave Girouard.
Montreal, Que. H4A 3C4
CANADÁ

Vexa tamén http://www.maximaphily.info/ (material recente)

Postmark MPPC = Mailer Permite Club
http://www.mppclub.org/HowToObtain.htm

LPCS = Local Collectors Post Sociedade

http://www.localcollectorspost.org/

Postal postcrossing.com sitio web de intercambio. Eu gosto especialmente forum.postcrossing.com
http://www.forum.postcrossing.com/

Virtual Stamp Club; Eu gosto especialmente do foro (click no rectángulo verde lectura Start)

http://www.virtualstampclub.com/

http://forums.delphiforums.com/stamps/start

http://www.virtualstampclub.com/hotlink.html

Foro Filatelia E.U.A. stampwants.com-céntrica (de novo, consulte o foro, tamén, moitos elementos interesantes están dispoñibles para mercar!)

http://www.stampwants.com/contestitems.php

Foro Filatelia Australia stampboards.com-céntrica. Unha vez máis, ver o foro. O foro máis ricamente ilustrado con imaxes de selos, principalmente Hosted no photobucket.com

http://stampboards.com/


PS Transylvania (Transilvania, The Land Beyond the Forest) é aproximadamente un terzo da Romanía.

Mellores desexos a todos!

dorindorinco at gmail dot com

Maximafilia
Maximafilia é unha rama da filatelia, ou colección de selos, o que significa percibir tarxetas máximo.
Xeralmente, un máximo postal é unha postal, con un selo e un carimbo no lado da imaxe. Ideal, todos estes 3 elementos deben ser concordantes, mais non idénticas.

Da miña colección de tarxetas de no máximo (algúns elementos son ou poden tornar-se ", para o comercio")
Normalmente, non para o comercio (a menos que alguén me fai unha oferta irresistíbel, como comprar), faga clic en Postmarks / sub inverno álbum, tamén:
http://s289.photobucket.com/albums/ll201/dorincard/

Sample slides postais máximos


Da miña colección de postais (algúns elementos son ou poden tornar-se ", para o comercio")
Olhe nos meus Para o comercio sub-album (principalmente Virxinia e WashingtonDC sub-albums). O Comercio Especial de 1 a 2 normal, ou 1-a-1 especial.

http://s221.photobucket.com/albums/dd206/dorinco/

Exemplo de tarxetas postais (algúns xa se foron, FOR NOW) Presentación



© WebRing Inc.
Stamps and Stamp Collecting
<< Prev | Ring Hub | Join | Rate| Next >>

Visit a complete list of WebRing memberships here
Powered by Webring.
delcampe.com, preme no elemento embaixo simplemente para ir a unha visita rápida mostraxe do meu sitio de poxa máis favoritos. Isto non é FeeBay; non !!!!!!!!!! taxa básica publicidade


+ Google Web Search, en caso de ter que inmediato "google it".


Eu non podo esperar para ter recursos para mercar este lector de noticias sen fíos!
http://www.amazon.com/gp/product/B000FI73MA/?tag=Howtocreateand-20

Eu debería asistir meu Kindle-Garten: D! Ler calquera dos 200 libros que podes almacenar nese dispositivo legal, unha biblioteca de 130.000! Plus revistas, xornais e blogs!


Son bo para ti


Será que vostede sabe sobre Omakase?


Se queres simplemente para apoiar os meus esforzos para crear esta web como unha fonte útil de información, entón podes facelo aquí (grazas!):

Por favor, prema nos enlaces no alto desta páxina, na parte esquerda da pantalla, baixo a miña foto!
Recent Blog Entries
Meu blog actual é http://dorincard.blogspot.com
por dorinco | 0 comments
Máxima tarxeta de Filipinas
por dorinco | 0 comments
Para min, vostede contar, tamén:)

Correos e promover digg (etc)

Enviar a un amigo

Frase do día
Frase do día
The same energy of character which renders a man a daring villain would have rendered him useful in society, had that society been well organized.
Mary Shelley
(1797-1851) Discuss
Frase do Día ofrecido por The Free Library
Mensaxes no foro
No posts recentes
Productos destacados
Ningún produto caracterizado
Copyright © 2006 Todos os dereitos reservados.
Crear un sitio web gratuíto na Webs.com

No comments:

Followers

Labels

aircraft (2) Albania (3) Angola (2) Antarctica (5) architecture (31) Arctic (4) Argentina (1) art (6) Australia (12) Austria (5) Azerbaijan (1) bat (2) bear (10) beaver (1) Belarus (3) Belgium (2) Benin (1) best friends (48) BFF (51) Bhutan (2) BIOT (1) bird (45) bison (7) Botswana (1) Brazil (1) British Virgin Islands (1) Brunei Darussalam (1) buffalo (3) Bulgaria (6) Burkina Faso (1) Burundi (1) butterfly (2) cactus (3) Cameroon (1) Canada (4) cat (15) chamois (1) cheetah (3) Chile (1) China (23) clouded leopard (2) cock (1) Cocos (Keeling) Islands (1) cool (263) cosmos (5) cover (17) cow (3) coyote (1) Croatia (3) Cuba (2) customized postage (98) cute (79) Czech Republic (3) Czechoslovakia (1) Dahomey (1) deer (8) deltiology (108) Denmark (2) Disney (5) dog (17) dolphin (2) dorincard (327) Dracula (8) dragon (2) educational (299) EFO = errors freaks and oddities (5) Egypt (4) elephant (6) Equatorial Guinea (1) Estonia (4) Ethiopia (1) Falkland Islands (1) famous (74) fauna (127) feline (39) Fiji (1) Finland (8) fish (3) flu (2) fox (3) France (7) frog (13) funny (40) gazelle (3) Germany (7) Ghana (1) giraffe (2) Greece (1) Guinea (1) Guinea-Bissau (2) Guyana (1) H1N1 (2) Haiti (3) hare (4) hippopotamus (2) holidays (7) Honduras (1) Hongkong (6) horse (9) Hungary (2) Iceland (1) India (5) Indonesia (3) insect (2) Iran (1) Ireland (3) Israel (6) Italy (2) Japan (7) Kampuchea (2) Kenya (3) Korea (1) Kyrgyzstan (1) Laos (1) lemur (1) leopard (4) Letonia (1) Liberia (3) Libya (2) Liechtenstein (4) lion (3) Lithuania (2) love (17) Luxemburg (1) lynx (3) Macau (2) Macedonia (2) Madagascar (1) Mailer's Postmark Permit (22) Malawi (1) Malaysia (5) Maldives (1) Malta (1) mammal (86) map (12) marcophily (183) Marshall Islands (1) maxi card (333) maxicard (335) maximaphily (334) maximum card (334) MC (135) Michael Jackson (10) Moldova (3) Mongolia (1) monkey (12) Montserrat (1) Mozambic (1) Muhammad Ali (3) Namibia (6) Netherlands (3) Nevis (1) New Zealand (2) Nicaragua (1) Norfolk Island (1) Norway (1) Obama (2) Olympics (2) opossum (1) orca (2) ox (5) P-stamp (33) Pakistan (1) panda (23) Papua-New Guinea (1) Paraguay (1) personalised stamps (95) personalized stamp (1) personalized stamps (105) philately (250) Philippines (2) pig (4) plants (13) Poland (5) polar bear (7) Portugal (2) postcards (242) postmarks (234) Princeton (1) rabbit (4) ram (4) rat (1) reptile (19) rhinoceros (5) Romania (63) rooster (1) Russia (10) Rwanda (1) Saint Vincent and the Grenadines (8) Sao Tome and Principe (1) Senegal (1) Serbia (2) Slovakia (2) Slovenia (1) snake (3) snow leopard (1) soccer (5) Somalia (1) South Africa (23) Spain (9) sports (8) squirrel (3) stamp collecting (328) stamps (325) Swahili (2) Swaziland (2) Sweden (1) swine (4) Taiwan ROC (7) Thailand (1) tiger (30) trains (6) Tristan da Cunha (1) Turkey (3) Uganda (3) UK (4) Ukraine (4) UNESCO WHS (3) United Arab Emirates (4) United Kingdom (4) USA (256) USSR (1) Venezuela (1) Vietnam (3) whale (5) wild (100) wildebeest (2) wildlife (170) wolf (10) WWF (73) year (54) Yemen (2) Zambia (1) zebra (2)

Top 30 Stamp Collecting Blogs, by guidetoartschools.com

#2:
"Dorincard: Blogger Dorin C is a stamp and postcard fanatic, and luckily he's more than pleased to write prolifically and charmingly about his obsession. He has a particular bent for stamps with wild mammals on them, but his blog demonstrates an affinity for stamps of all forms and backgrounds, as long as they offer a special narrative that's worth sharing with his readers.


  • Source: http://www.guidetoartschools.com/library/best-stamp-collecting-blogs#ixzz1KirbuA4p
    "

    Some feedback received about me and my blog here

    [DORIN'S NOTE: There are over 100 million websites.]

    From alexa.com traffic rank site

    "There are 1,699,250 sites with a better three-month global Alexa traffic rank than Dorincard.blogspot.com.
    About 43% of visitors to the site come from France, where it has attained a traffic rank of 152,077.
    About 80% of visits to the site consist of only one pageview (i.e., are bounces).
    Dorincard.blogspot.com's visitors view an average of 1.5 unique pages per day.
    Visitors to the site spend roughly two minutes on each pageview and a total of three minutes on the site during each visit."



    inkling (Enthusiast)

    The best use of this site is Other.

    Likes
    • Good content

    Comments:
    Postcards and stamps, mainly featuring mammals and birds but Dorincard also has other creations
    and interests he likes to share.
    His enthusiasm for Maximum cards (a postcard and a similar themed stamps sent through the
    postal system) shines through.
    He shows how he gets the right card, stamp and postmark together.
    Visiting his site you will also learn things about the natural world told with a dry sense of humour,
    possibly with a play on words, and a unique style of headings.
    Topical and informative both for the enthusiast and casual visitor.
    • Was this useful?
    • Yes
    • No
    • Flag
    • 1 out of 1 person found this review useful.



    1 Review
    Global 1,699,251
    Alexa Traffic Rank
    France Flag 152,077
    Traffic Rank in FR

    28 Sites Linking In "


    Wedding gifts from Zazzle

    Wedding>